محتوای به روز برای فیلم های دانولدی

محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


در یک نقطه از دوران سخت طولانی فیلم آقای دیدز، درباره شخصیت آدام سندلر گفته می‌شود: «او با احساس جدایی کنایه‌آمیز ما موافق نیست». آیا این یک شوخی خصوصی نویسنده است؟ اگر چیزی باشد که آقای سندلر دارد، آن جدایی طنزآمیز است.

مانند بسیاری از شخصیت‌های سندلر، او اساساً غیر صادقانه به نظر می‌رسد و حتی در لحظات جدی هم خنده را هدف قرار می‌دهد. از آنجایی که فیلم فرانک کاپرا در سال 1936 "آقای دیدز به شهر می رود" بیش از هر چیز صادقانه بود، ما در شگفتیم که چگونه این پروژه انتخاب شد. آیا آدام سندلر به گری کوپر نگاه کرد و نقشی برای خودش دید؟ او نقش لانگفلو دیدز، صاحب پیتزا فروشی در دهکده مندریک فالز، نیوجرسی را بازی می‌کند. پیتزافروشی یکی از آن مکان‌هایی است که در تمام کمدی‌های مربوط به شهرهای کوچک مورد نیاز است، جایی که تک تک شخصیت‌های شهر هر روز دور هم جمع می‌شوند تا تماشاگرانی را برای قهرمان فراهم کنند. یک گروه کر یونانی هیچ کس در Mandrake Falls کاری انجام نمی دهد، جز اینکه در پیتزا فروشی بنشیند و در مورد دیدز صحبت کند. وقتی شهر را ترک می کند، او را از تلویزیون تماشا می کنند.

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک جدید و فیلم عاشقانه خارجی نیز در نماوا فراهم شده است.

معلوم شد که دیدز از اقوام دور یک زیلیونر مسن است که در همان اقدام فتح اورست از سرما یخ می زند. کنترل امپراتوری رسانه‌ای او و ثروت 40 میلیارد دلاری به دیدز می‌رسد، کسی که آشکارا بیش از آن خوش‌قلب و ساده‌اندیش است که شایسته آن نیست، بنابراین یک مدیر شرکت به نام سدار (پیتر گالاگر) توطئه می‌کند تا او را کنار بزند. در همین حال، هنگامی که دیدز به نیویورک می رسد، یک برنامه تلویزیونی زباله او را هدف مورد علاقه خود قرار می دهد و تهیه کننده بیب بنت (وینونا رایدر) مخفیانه می رود، دیدز را متقاعد می کند که او را دوست دارد و او را برای تحقیر آماده می کند. سپس متوجه می شود که او را خیلی دیر دوست دارد.

لیگ لالیگا در مسابقات مختلف را نیز میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

فرانک کاپرا این داستان را مستقیماً بازی کرد. اما فیلم 2002 واقعاً به آن اعتقادی ندارد و با صحنه‌های «کمدی» نامناسب، حال و هوا را از بین می‌برد. صحنه ای را در نظر بگیرید که دیدز با پیشخدمت جدیدش امیلیو (جان تورتورو) ملاقات می کند. امیلیو یک فتیش پا دارد. دیدز شک دارد که امیلیو پای راستش را که پس از یک دوره سرمازدگی در دوران کودکی سیاه شده است، دوست داشته باشد. دیدز می گوید که پا هیچ احساسی ندارد و از امیلیو دعوت می کند تا آن را با پوکر شومینه بکوبد. وقتی دیدز نمی لرزد، تورتورو در واقع پا را با نوک پوکر سوراخ می کند، در این مرحله من با دقت به صداهای خنده در تئاتر گوش دادم و هیچ صدایی را نشنیدم.

فیلم عاشقانه هندی دوبله فارسی و فیلم عاشقانه کره ای دوبله فارسی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

هیچ شیمی بین دیدز و Babe وجود ندارد، اما چطور ممکن است وجود داشته باشد، با توجه به اینکه شخصیت های آنها هیچ وجودی ندارند، مگر به عنوان عروسک های خیمه شب بازی در صحنه های دستکاری طرح. پس از اینکه دیدز از او ناامید شد، پس از اینکه او از میان یخ روی یک حوض می افتد و او می شکند تا او را با استفاده از پای سیاه نجات دهد، آشتی الهام گرفته شده است. آیا در کنفرانس های داستانی، صحنه هایی از این قبیل را مطرح می کنند و سر به نشانه تایید تکان می دهند؟ به من بگو، چون می خواهم بدانم.

فیلم عاشقانه ترکی دوبله فارسی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.  

مرکز اخلاقی داستان کنجکاوی است. ما می آموزیم که امپراتوری رسانه ای منابع عظیمی را کنترل می کند و 50000 نفر را استخدام می کند. سدر شیطانی می خواهد آن را از بین ببرد. دیدز خوش قلب می جنگد تا آن را با هم نگه دارد تا آن 50000 نفر بیکار نشوند. این اساساً فیلمی است که می‌خواهد قلب ما را با یک قهرمان پوپولیستی به دست آورد که تمام ثروت خود را به خطر می‌اندازد تا بقای Time-AOL-Warner-Disney-Murdoch را تضمین کند. فرانک کاپرا در مورد پسر کوچکی که شجاعانه از یکپارچه دفاع می کند چه فکری می کند؟ از میان بسیاری از یادداشت هایی که در طول فیلم گرفتم، یکی از آنها شایسته است که با شما به اشتراک گذاشته شود. صحنه ای در فیلم وجود دارد که در آن دیدز، رئیس آتش نشانی در Mandrake Falls، در جریان آتش سوزی منهتن به یک قهرمان تبدیل می شود. او از کنار یک ساختمان عبور می کند و گربه های یک زن را نجات می دهد، زیرا او حاضر نیست قبل از آنها نجات یابد. گربه ها یکی پس از دیگری روی تور آتش نشانی پرتاب می شوند. بالاخره گربه ای هست که در آتش است. گربه سوزان از پنجره پرت می شود و به داخل یک سطل آب می پرد و خیس اما دست نخورده ظاهر می شود، هو، هو، و سپس دیدز و بانوی گربه سنگین با هم می پرند و به تور برخورد می کنند، اما سقوط دیدز توسط چربی کاهش می یابد. بانویی که او هم آسیبی ندیده است، هو هو، پایان خوشی را برای ما رقم می زند. این چیزی نیست که در یادداشت هایم نوشتم. این فقط تنظیم است. چیزی که من به آن توجه کردم این بود که در آشپزخانه این زن، به جز یک جعبه غلات Special-K، چیزی در آتش سوخت. این گونه ای از قرار دادن محصول است که قبلا غیر قابل تصور بود.

برای تماشای این فیلم خارجی و دیگر سریال های خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.  

آیا در کنفرانس های قرار دادن محصول، صحنه هایی از این قبیل را مورد بحث قرار می دهند و به نشانه تایید سر تکان می دهند؟ به من بگو، آه، چگونه می خواهم بدانم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 6 تير 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com